2

1

Produk Muslim. MyShine GlutaGen Berries ++ Vit E. Menyerlahkan Kejelitaan, Keceriaan & Kelansingan.

Aug 28, 2008

De Iras Zie Beauty Manje D' Collagen Soy - Rahsia Muda Berseri

De Iras Zie Beauty Manje D' Collagen Soy - Rahsia Muda Berseri
Tahukah anda gaya hidup yang tidak sihat, stress, pencemaran, peningkatan usia, terdedah pada cahaya matahari merupakan faktor penyumbang. Terjadinya kedut, garis garis halus, bintik-bintik hitam, kulit kusam dan tidak sekata serta. Lain-lain faktor yang merosakkan kulit.
Adakah anda mengimpikan kulit yang lebih sihat, cantik, putih, gebu, cerah, tegang, muda dan berseri-seri?
Ya! Manje d' collagen adalah jawapannya:
Minuman yang diformulasikan daripada ramuan soya, sukrosa, krimer bukan tenusu, whey manis, madu lebah, guar gum, maltodextrin dan hydrolised collagen berupaya merealisasikan impian anda dalam masa 21 hari.
Kebaikan Manje D'collagen:
Mencantik, Mencerah Dan Menyihatkan Kulit Mengembalikan Keanjalan & Keremajaan Kulit Mengatasi Masalah Kedutan Dan Pigmentasi Melambatkan Proses Penuaan Membantu Menguatkan Kuku Yang Pecah Dan Rapuh Menguatkan Akar Dan Struktur Rambut Memberi Tenaga Dan Mengawal Suhu Badan Menguatkan Daya Ingatan / Memori Membantu Mengurangkan Paras Kolestrol Membantu Memecahkan Lemak Membantu Memejalkan Payudara Mengurangkan Selera Makan (jika Diambil Sebelum Makan) Menambahkan Selera Makan (jika Diambil Selepas Makan) Mengenyangkan Dan Berupaya Mengurangkan Berat Badan HARGA
Semenanjung Malaysia: RM44.00 Sabah / Sarawak: RM52.00

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...