2

1

Produk Muslim. MyShine GlutaGen Berries ++ Vit E. Menyerlahkan Kejelitaan, Keceriaan & Kelansingan.

Feb 25, 2008

JelitAyu Lipo-T - Kurus, biar betul

JelitAyu Lipo-T - Kurus, biar betul
Ramuan yang digunakan di dalam JelitAyu Lipo-T adalah sejenis tumbuhan yang sekeluarga dengan Ginseng. Ianya semulajadi tanpa bahan kimia. Maka, selamat digunakan oleh semua golongan wanita, lelaki dan orang tua.
Fungsi-fungsi:
1. Membersihkan usus
2. Mencegah sembelit , buncit dan lemak berlebihan berkumpul
3. Melawaskan pembuangan
4. Mengekalkan berat badan yang sihat
5. Memperbaiki sistem penghadaman
6. Mencegah penyakit kronic
7. Meningkatkan daya pertahanan badan
8. Bagus untuk mengekalkan berat badan ideal
Cara penggunaan:
Makan 2 kapsul setiap hari selepas makan malam.Kesan dapat dilihat selepas 8 jam pengambilannya untuk membersihkan usus dan lemak.Untuk buncit, ia mangambil masa 2 minggu dan untuk menurunkan berat badan yang besar, maka ia mengambil masa kira-kira 1 ke 3 bulan mengikut cara hidup individu.Untuk pengguna yang hendakkan kesan penurunan berat badan yang lebih cepat dan sihat, maka disyorkan mengambil JelitAyu Lipo-T dengan JelitAyu Nutri Faktor ataupun Organic Nutri Detox.
Perhatian:
Pengguna yang mempunyai lemak yang tebal dan usus yang kotor, cirit-birit akan berlaku untuk beberapa hari sahaja. Minum lebih air suam untuk mempercepatkan pembuangan lemak. Jika cirit-birit berlarutan, maka kurangkan pemgambilan kepada 2 hari sekali.-
Tiada pantang larang.- Tidak panaskan badan.- Tidak bercanggahan dengan ubat, jamu atau makanan kesihatan yang lain.- Boleh digunakan walaupun menyusu atau dalam pantang.- Sesuai untuk semua golongan yang berumur 8 tahun ke atas.
Harga:
60 kapsul sebotol, untuk penggunaan sebulan:WM: RM60.00 EM: RM63.00 BRUNEI: B$33.00 SINGAPORE: S$33.00

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...