2

1

Produk Muslim. MyShine GlutaGen Berries ++ Vit E. Menyerlahkan Kejelitaan, Keceriaan & Kelansingan.

Aug 6, 2008

De Iras Zie Beauty - Jelitayu 24hours Shaping Set

JelitAyu 24 hours Slim & Shape
1. JelitAyu Lipo-T (Enhanced formula)
2. JelitAyu Nutri Diet
3. JelitAyu All-Cleanse Vita Drink
4. jelitAyu Bio Spa Body Shaping Gel
Masalah Gemuk, Bonjolan lemak, Buncit?Gagal mengikuti program pelangsingan kerana tidak tahan lapar?Kecewa kerana berat badan semakin naik dan tidak dapat dikawal walaupun mengikat perut?Sentiasa berasa lesu, letih, kulit kering menondel kerana kekurangan khasiat akibat kerap berdiet?Cepat gemuk kembali?
Produk UTAMA
1. JelitAyu Lipo-T (Enhanced formula)
Perhatian:
Individu yang beratnya lebih daripada 60Kg dan bertekad menurunkan berat badan secara mendadak, maka disyorkan gantikan sarapan pagi dan makan malam dengan JelitAyu Nutri Diet untuk bulan yang pertama. Tengahari makan seperti biasa.
Cara penggunaan:
Makan 2 kapsul selepas makan malam. Pengguna yang bermasalah usus kotor dan lemak tebal akan mengalami kerap ke tandas untuk proses pembuangan lemak dan toksin. Jika cirit-birit berlanjutan, maka kurangkan pemgambilan kepada 2 hari sekali.
Produk Tambahan
2. JelitAyu Nutri Diet
- untuk individu yang 60Kg ke atas dan bertekad untuk menurunkan berat badan secara intensif.- untuk bulan pertama, untuk individu yang bertekad menurunkan berat badan secara mendadak, maka disyorkan gantikan sarapan pagi dan makan malam dengan JelitAyu Nutri Diet. Tengahari makan seperti biasa. Selepas dapat kesan, maka pemakanan sihat boleh dikembalikan seperti biasa.
-harus diguna bersama dengan JelitAyu Lipo-T (Enhanced formula) atau JelitAyu All-Cleanse Vita Drink - Membekalkan khasiat yang diperlukan untuk membentuk tisu dan otot badan-Mencantikan bentuk badan dan kulit dalam tempoh masa pelangsingan supaya tidak kedut, kering, menondel dan gelap
-Mengenyangkan dan mengawal selera makan, boleh dijadikan diet meal atau makanan gantian-Mengurangkan letih, lesu dan memastikan penurunana berat badan yang baik
-Mempercepatkan kesan JelitAyu Lipo-T (Enhanced formula)
Cara penggunaan:
Bancuhkan 2-3 sudu produk ini dengan air masak suhu bilik. Minum 2 gelas setengah jam sebelum sarapan dan makan malam. Untuk penurunan berat badan yang kerata, gantikan sarapan pagi dan makan malam dengan 2 gelas Nutri Diet. Boleh diminum bila-bila masa sahaja apabila berasa lapar.
Produk " Maintain"
3. JelitAyu All-Cleanse Vita Drink
- Digunakan untuk program "maintain" berat badan, kesihatan dan kecantikan.
-Sebagai gantian kepada JelitAyu Lipo-T (Enhanced formula) untuk golongan yang suka tea atau masalah kewangan.
- Anti oksidan dan detosifikasi yang baik untuk badan
-Anti penuaan pra masa
-Sesuai untuk golongan yang berpenyakit, selepas rawatan Chemotherapi, lemah, lesu, resdung, masalah kulit dan sebagainya
Cara penggunaan:
Bancuhkan 1 uncang JelitAyu All-Cleanse Vita Drink dengan air panas dan minum sepanjang hari atau selepas makan tengahari dan malam.
Produk Luaran
4. JelitAyu Bio Spa Body Shaping Gel 100gm
-Membakar lemak dan selulit di bawah lapisan kulit
-Menegang and melicinkan kulit
-Mengeluarkan toksin, air dan angin yang berlebihan dalam badan
-Membentuk kembali otot badan-bagus digunakan oleh ibu dalam pantang untuk urutan
Cara penggunaan:
Sapu dan urutkan ke bahagian yang berbonjolan lemak, menondel, berselulit seperti perut, lengan, peha dan pinggang selepas mandi, 2 kali sehari.
Sesiapa yang berminat untuk menjadi pengedar atau mendapatkan produk ini boleh hubungi Azizah Stokis 013-345 6250 / 012-221 6093 atau email ziemat@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...