Sep 5, 2012

Acai Berry ABC Plus

ABC +Plus – Enhanced Formula with Additional Collagen Extract!

Langsing Semudah ABC

RM130.00 / 30 biji

Apa itu ABC +PLUS?
ABC +Plus – Enhanced Formula with Additional Collagen Extract! 

Formula Tambahan 
– Lebih berkesan, bertindak 2 dalam 1, bukan sahaja untuk tubuh badan yang langsing bahkan dan juga kulit yang lebih gebu, tegang dan cantik.

·         Dijamin 100% Keasliannya Dan Kualitinya! Beribu testimonial telah Berjaya!

·         Halal – sumber botanik

·         Mampu turun sehingga 3kg dalam masa seminggu atau sehingga 18 kg dalam masa 3 bulan.

·         Diperbuat daripada 100% bahan asli dengan campuran buah acai beri dan ramuan herba tumbuhan tradisional  terpilih

·         Tidak ada kesan sampingan seperti sering ke tandas, pening kepala dan tidak menganggu rutin harian anda.

·         Telah terbukti bahawa buah acai berry memiliki banyak kandungan yang sangat berguna bagi tubuh seperti omega6 dan omega9 yang berguna mengurangi ancaman serangan jantung, dan juga kandungan lainnya seperti fosfor, kalsium, potassium, vit B1, vit B2, dll

·         Kaya akan serat sehingga membuat kita cepat merasa kenyang dan mengawal nafsu makan dengan efektif

·         Tidak perlu melakukan senaman

·         Tidak perlu berlapar, anda masih bolah makan seperti biasa.

·          Dapat meningkatkan metabolisme tubuh dan mempercepatkan proses pembakaran lemak tubuh.

·          Membantu mengurangkan risiko penuaan. Kulit menjadi lebih kenyal, awet muda dan berseri.

Siapa yang harus membeli ABC +Plus?

·          Wanita/Lelaki yang menginginkan bentuk tubuh yang menawan dan sering kali tertipu dengan produk-produk lain yang kurang berkualiti.

·          Wanita/Lelaki sibuk dengan tugasan harian sehingga memerlukan supplement yang efektif  tetapi memberikan hasil yang menakjubkan.

·          Sudah mencuba pelbagai produk langsing, pergi ke pusat pelangsingan tetapi masih tidak mendapat hasil yang diingini.

Kandungan :

·         Buah Acai Berry asli ,
·         Ekstrak Kolagen Marin
·         Aloe Vera
·         Chitosan,
·         Garcinia Camboga
·         Serat Fiber
·         Green Tea
     
 Spesifikasi:

·         500mg x 30 softgels

Cara penggunaan:

·         1 kapsul setiap pagi hari sebelum sarapan, diminum dengan air suam 8oz. Seeloknya ketika perut kosong dan 30 minit sebelum sarapan pagi.

Pantang Larang
·         Tidak sesuai bagi penderita penyakit jantung, darah tinggi, stroke, hati, ginjal, hyperplasia, glaukoma, sawan (epilepsi).

·          Tidak boleh diambil bersama ubat lain seperti panadol, antibiotik atau ubat pelangsing yang lain.

·          Tidak sesuai bagi wanita yg sedang hamil. Ibu menyusu dikehendakki minum kuantiti air yang banyak.

·         Digalakkan tiada pengambilan ketika sedang haid .

Perhatian:

·         Tambah kuantiti pengambilan air ketika mengambil ABC +Plus.

·         Digalakkan untuk tetap makan meski tidak berasa lapar, makan sedikit sudah memadai untuk bekalan tenaga dalam badan..Banyakkan pengambilan buah-buahan.

·         Tidak digalakkkan mengambil ABC +Plus apabila daya tahan tubuh sedang lemah/sakit.



TESTIMONI ABC+PLUS

Testimonial 137 ABC +Plus : Siap update selepas ambik ABC +Plus selama 2 minggu. Berat turun sebanyak 4kg. dr 74kg --> 70kg. Thanks Ms S**** for the testi.



Testimonial 136 ABC +Plus : Berat dah turun 5kg selepas 2 minggu, kerana keberkesanannya trus nk order lagi. Thanks Ms L***

Testimonial 135 ABC +Plus : Akhirbeli beli gak abc +plus sbb tgk kawan sendiri dah turun berat 10kg....semoga berjaya ya Ms N*****


Testimonial 134 ABC+ Plus..: Turun 4kg dlm 3 minggu. terus nk jadik pengedar. Thanks Ms L**

Testimonial 133 ABC +Plus : 3 minggu dah turun 6kg, skang sambung utk botol kedua...Tahniah Ms H***


Testimonial 129 ABC +Plus : Penurunan 12KG! pecah rekod! Sebelum ni dah guna mcm2 produk, 1kg pun tak turun..selepas guna ABC +plus, penurunan dr 72kg -->60kg. Kehidupan telah kembali! Terbutkti ABC +plus adelah produk yg paling bagus di pasaran. Thanks Ms S****

Testimonial ABC +Plus dah turun 3kg......manyak syiokkkkkkkkkkkkkkkk

TestimonialABC +Plus : Happy sgt dalam 2minggu dapat turunkan 3kg!

Testimonial ABC +Plus : Sebulan dah turun dekat 8kg. Nak teruskan dgn botol ke dua

Testimonial 127 ABC +Plus : 2 minggu dah turun 4kg!

Testimonial ABC +Plus Hanya 1 botol sudah turun 9kg..


Testimonial 125 ABC +Plus : Selepas timbang, turun 4kg dlm 14 hari..bukan timbang yg rosak



Testimonial ABC +Plus : 2 minggu turun 2.5kg


KELEBIHAN ACAI BERRY

39 khasiat Acai Berry!

1. Acai boleh membantu kualiti tidur dengan lebih baik

Ini disebabkan ianya mengandungi zat nutrien seperti vitamin B C dan lain-lain lagi, acai berry mampu menurunkan tingkat stress dan membantu komunikasi antara sel-sel diotak. Acai berry mampu melakukan hal ini dengan membantu pembuatan neurotransmitter. Beberapa neurotransmiter adalah serotonin dan dopamin.

2. Acai dapat tingkatkan tahap tenaga anda

Acai berry digunakan oleh atlit terkenal seperti Venus Williams, kerana acai mempunyai banyak nutrisi, terutamanya banyak lipid yang bertanggungjawab untuk meningkatkan tahap tenaga anda. Inilah sebabnya Acai berry boleh digunakan setiap hari untuk meningkatkan tahap tenaga anda.

3. Acai berry dapat mengurangi kolesterol

Acai mempunyai banyak EFA (Essential Fatty Acids). Asid ini mengekalkan kolesterol baik (HDL kolesterol) dan pada masa yang sama, itu akan menurunkan kadar kolesterol jahat (LDL kolesterol). Kedua-dua tindakan yang dilakukan oleh EFA, akan mengakibatkan jauh lebih baik sirkulasi darah dalam tubuh anda.

4. Acai boleh membantu anda menurunkan berat badan

Jika anda sedang berusaha menurunkan berat badan, maka acai berry amatlah sesuai sekali untuk anda. Acai berry membantu menurunkan berat badan kerana acai berry akan melambatkan rasa lapar dan membantu mengawal nafsu makan. Ini karena acai berry memiliki indek glisemik yang rendah.

5. Acai berry dapat membantu mengurang stress anda

Acai adalah pembantu yang hebat dalam pertempuran melawan stres! Terutamanya kerana acai mampu membetulkan tahap stres dalam badan dan kemudian memperbaikinya.

6. Acai Dapat Meningkatkan Kesihatan Seksual Anda

Acai dikenali kerana mempunyai antioksidan dan anti-inflamasi yang boleh melawan kemandulan yang disebabkan oleh pencemaran udara, stres dan faktor yang berkaitan dengan radikal bebas.

7. Acai Boleh Melegakan Haid Bulanan Wanita

Berita baik bagi wanita! Terutamanya yang mengalami kesakitan haid teruk pada setiap bulan! Acai sangat kaya dengan kalsium dan ia mampu meredakan kesakitan dari kembung dan kram.

8. Acai Dapat Membantu melawan Kedut dimuka

Acai Juice yang mempunyai kuantiti anthocyanin dan phytisterols yang tinggi dimana boleh melindungi kolagen (dan jaringan tisu lainnya) dan cara ini anda akan melambatkan kerdut yang lebih awal.

9. Minum acai Dapat Membuat Gigi Kukuh

Kalsium diacai bukan hanya baik untuk meredakan kram dan kembung, tetapi juga membantu anda memiliki gigi yang lebih kuat, senyuman yang lebih putih dan juga mencegah gingivitis atau penyakit2 gusi.

10. Acai dan Mata anda

Jus acai membantu meningkatkan visi anda, mengurangkan komplikasi degenerasi makula pada penderita diabetes. Ini kerana vitamin C dan beta karotena yang ada diacai.

11. Acai Dapat Bantuan Warna Kulit anda

Disebabkan acai mengandungi pitosterol, dengan meminum Acai berry anda akan dibantu mengurangkan kehausan bawah kulit anda di luar lapisan pelindung dan memperbaiki warna kulit anda.

12. Acai Boleh Melewatkan Ketuaan

Acai berry boleh membantu memperlambat penuaan sebab acai mempunyai anti-oksidan yang kuat dan regenerative nitrisi sel ynag membantu untuk beroperasi secara optimum. Ini mungkin salah satu sebab yang paling penting untuk minum jus acai.

13. Acai Dapat Melindungi Saluran Darah

Dengan meminum Acai berry anda akan melindungi arteri, kapilari, vena dan pembuluh darah. Hal ini mungkin karena anthocyanin yang ada diacai.

14. Acai Dapat Meningkatkan Daya Tahan dari Penyakit

Disebabkan acai mempunyai banyak nutrisi, Acai berry membantu sistem kekebalan tubuh dan meningkatkan daya tahan tubuh anda untuk segala macam penyakit.

15. Acai Boleh Meningkatkan Tahap Lipid dan Glukosa

Acai memiliki indeks Glisemik rendah yang meningkatkan tahap kedua duanya.

16. Acai Boleh Mendetoksifikasi Dan Mencuci Tubuh Kita

Acai telah digunakan untuk waktu yang lama sekarang untuk mendetoksifikasi tubuh manusia.

17. Acai Mampu Membantuan Masalah Ulser

Disebabkan ia mengandungi antibakteria, acai mampu menghancurkan fungy, bahkan bakteria dan parasit yang mana menyebabkan masalah gastrik.

18. Acai Mungkin Mampu Mengurangi Risiko Penyakit Alzheimer

Menurut sebuah pada tahun 2004, yang ditemui dalam Archives of Neurology, orang yang minum acai dapat mengurangkan risiko mengidap penyakit Alzheimer kerana acai mempunyai jumlah lebih besar vitamin E dan C.

19. Acai Adalah Penolong Besar Terhadap Osteoporosis
Di sebabkan Acai mempunyai jumlah kalsium meningkat, osteoporosis yang buruk akan cuba menjauhi.

20. Acai Boleh Melawan BPH (pembesaran prostat)
Acai adalah musuh ketat BPH (Benign Prostate Hyperplasia). BPH adalah pembesaran prostat.

21. Acai mampu membantu menghalang Retinopathy

Bagi orang-orang yang menghidap diabetes Acai adalah berita gembira, kerana ianya membantu kapilari yang lemah yang boleh mengakibatkan retinopathy dan boleh menyebabkan kebutaan.

22. Acai Boleh Mencegah Beberapa Penyebab Dari Penyakit Jantung

Jus Acai mempunyai agen perlindungan jantung yang kuat iaitu antioksidan bernama polifenol. Produksi Nitric oksida dalam sel endotel ditingkatkan oleh anthocyanin. Oksida nitrik bertanggungjawab untuk relaksasi dan pembesaran dinding saluran darah dan ini bermakna tekanan rendah pada jantung. Lagi menarik, aliran darah anda akan meningkat dan akan menurun risiko penyumbatan saluran darah.

23. Sterols Dari acai Dapat Membantu Menurunkan Tekanan Darah anda
Para sterol bertanggungjawab untuk banyak hal-hal yang baik bagi tubuh anda. Sterol merupakan komponen membran sel tanaman. Ianya digunakan dalam hal-hal yang berkaitan pengubatan dengan tekanan darah.

24. Acai Dapat Membantu melegakan simptom Asma

Acai mampu meningkatkan gejala asma kerana mempunyai banyak vitamin C yang merupakan antioksidan yang sangat kuat. Vitamin C memiliki bahan anti-inflamasi yang membantu menghilangkan gejala asma.

25. Acai Dapat Bantuan Juga Lapangkan Gejala Dari Crohn’s Disease

Acai mengandungi bahan anti-flamatori, ia mampu menghentikan malabsorpsi zat nutrisi yang penting bagi tubuh. Dengan cara ini, acai mencegah kerosakan pada dinding usus kecil anda.

26. Acai Mampu Membantu Menghilangkan Rasa Sakit Arthritis

Sekali lagi, kemampuan anti-inflamasi acai boleh membantu menghilangkan rasa sakit disebabkan oleh arthritis.

27. Acai Dapat Membantu Mencegah Kerosakan Free-Radical di Sistem Kekebalan (immune)

Pengoksidaan (radikal bebas) merupakan salah satu punca utama kelemahan kekebalan (disfungsi). Acai melawan ini dengan ketangguhan sistem kekebalan tubuh.

28. Acai Juga Bertindak Seperti Astringen

Astringen adalah bahan yang tirus, kontrak, mengencangkan tisu seperti kulit kita. Astringen dimanfaatkan untuk menghentikan pendarahan dari luka kecil dan untuk diberikan kepada kulit yang segar, kesemutan.

29. Acai Dapat Memerangi Kanser

Acai mencegah dan menurunkan risiko kanser. Acai melawan kanser payudara, kulit, perut, kanser paru-paru dengan meneutralkan radikal bebas sebelum mereka boleh merosakkan sel-sel.

30. Acai Boleh Mengatasi Acid Reflux!

Antioksidan diacai mampu membantu melindungi dan memperbaiki kerongkong lebih rendah ketika ianya dirosak oleh asid Reflux disease (GERD). Acai juga mengurangkan keasidan isi perut ketika berlaku refluks. Ini kerana, acai mempunyai kesan supresi asid.

31. Acai Dapat Menguatkan Tubuh anda

Acai lebih banyak protein dari telur ayam dan mampu membantu tubuh anda lebih kuat.

32. Acai Boleh Meningkatkan Kontraksi Otot Dan Regenerasi

Acai mempunyai campuran mineral dan asid amino yang membolehkan membantu tindakan kontraksi otot dan regenerasi selepas aktiviti yang meletihkan.

33. Acai Boleh Meningkatkan Fungsi Sel-sel ‘Immune’ (kekebalan)

Menurut kajian yang diterbitkan dalam International Journal of Sports Medicine, acai meningkatkan fungsi sel-sel kekebalan oleh limfosit memodulasi kekebalan tubuh dan mencegah penekanan. Ini semua disebabkan oleh beta-Sitosterol yang ada dari acai.

34. Acai Boleh Berindak sebagai Anti-mutagenik

Acai membantu dalam pencegahan kerosakan struktur DNA kita dan mengurangkan risiko yang mungkin ditimbulkan oleh mutagen.

35. Acai Dapat Melawan Virus

Acai mengurangkan kekerapan penyakit berjangkit seperti virus, fungi atau jangkitan bakteria.

36. Acai Dapat Meningkatkan Penghadaman

Acai serat makanan membantu usus besar kita dan saluran penghadaman.

37. Acai Dapat Memberikan anda Mental yang lebih Jelas

Acai membantu kewaspadaan kita dan fungsi mental dengan lemak omega 3.

38. Acai Menggalakkan Kesihatan Keseluruhan.

Dengan antioksidan kuat, acai membantu membangun dan menambahkan kembali tubuh kita.

39. Acai Dapat Bantuan Synergy Tubuh Kita Acai membantu dengan perlindungan seluruh tubuh

STATUS HALAL


Halal Certificate 


Ujian Makmal 


Bebas Sibutramine




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...