2

1

Produk Muslim. MyShine GlutaGen Berries ++ Vit E. Menyerlahkan Kejelitaan, Keceriaan & Kelansingan.

Apr 5, 2012

D' Masha D' Apple Fiber


D'Apple Fiber (Collagen + Stemcell) perut kempis tidak menggelebeh dengan formula unik semulajadi D'Apple Fiber kaya dengan serat.


Disyorkan kepada sesiapa yang menghadapi masalah perut buncit, sembelit, terlebih berat badan dan nafas berbau. Pengambilan yang teratur, satu paket selepas makan malam akan melalui pembuangan yang lawas tanpa cirit-birit.


D'Apple Fiber (Collagen + Stemcell) perut kempis tidak menggelebeh dengan formula unik semulajadi D'Apple Fiber kaya dengan serat.


Disyorkan kepada sesiapa yang menghadapi masalah perut buncit, sembelit, terlebih berat badan dan nafas berbau. Pengambilan yang teratur, satu paket selepas makan malam akan melalui pembuangan yang lawas tanpa cirit-birit.


Produk kami hasil penyelidikan yang terbukti dapat membantu mengatasi masalah perut buncit dan sembelit tidak kira lelaki mahupun wanita


Cara Penggunaan D'Apple Fiber:
Bancuh dan goncang/kacau dengan air sejuk biasa dan diminum selepas makan.
Kesan setelah pengambilan

D’Apple fiber... Selepas 1-5 hari...
1.Sewaktu pembuangan najis banyak(mungkin berbau busuk dan 
   bewarna hitam)
2.Pembuangan lebih dari sekali (2 atau 3kali)
3.Kerap kali terkentut mengeluarkan angin-Masalah sembelit  
                              bertambah baik
                           Selepas 15 hari...
                          1.Toksik semakin berkurangan
                          2.Lemak yang tak diperlukan semakin terbuang
                          3.Perut semakin kurang buncit dan badan semakin langsing

Testimoni Penggunaan D'Apple Fiber


Apa kata duta: Adila


Sebagai seorang artis, dengan usia saya yang masih muda (25 tahun) saya perlu menjaga penampilan selain muka, ianya adalah tubuh badan. Perut adalah yang paling utama yang saya berikan perhatian. BUNCIT.

Itulah yang paling saya bimbang.Untuk menjaga dan mengekalkan perut saya daripada masalah buncit, saya perlu jaga dan beri perhatian daripada sekarang. Pengambilan satu sachet selepas makan malam pasti saya akan melalui pembuangan dikeesokkan harinya (lemak, minyak dan kolestrol yang tidak diperlukan terbuang). Manakala kolagen yang terkandung didalamnya membuatkan kulit di bahagian perut atau seluruh badan halus dan anjal. Dengan kandungan kolagen ini juga, ia memberikan tenaga kepada saya sepanjang hari.

Perut kempis... badan langsing... dan kulit saya pun bertambah cantik bersama Fiber Kolagen dan Apple Stem Cell. Mulakan penjagaan dari sekarang sebelum lemak terkumpul yang mengakibatkan BUNCIT



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...