Produk Muslim. MyShine GlutaGen Berries ++ Vit E. Menyerlahkan Kejelitaan, Keceriaan & Kelansingan.

Feb 18, 2013

Jus Bidadari DCL







JUS BIDADARI DCL
Harga : RM77.00 (375ml)
              RM53.00 (250ml)

  No Pendaftaran KKM:MAL 06081325TC

JUS BIDADARI UNTUK WANITA YANG MENAWAN

Jus Bidadari DCL  dicipta  khas untuk kesihatan  dan menyerlahkan
keanggunan wanita.Di rumus  oleh pakar  yang  mahir  tentang keperluan 
seorang wanita. Produk yang mesti dimiliki minuman bernutrisi tinggi,
sangat baik untuk remaja dan wanita terutamanya bagi yang telah berumahtangga.

Bidadari mampu meningkatkan kesihatan dalaman wanita dan paling utama ia sangat berkesan untuk menjadikan wanita seorang yang anggun dan menawan 
luaran dan dalaman serta untuk kebahagiaan rumahtangga.

JUS BIDADARI adalah minuman berfungsi mewah untuk kesihatan, 
kecantikan dan kebahagiaan hidup alam rumah tangga. 
Dikomposisikan dengan bahan-bahan semulajadi mewah yang telah lama 
dibuktikan keberkesanannya dalam kaedah rawatan di alam Melayu.


 Keistimewaan Jus Bidadari
     - Membina keyakinan diri dan kebahagiaan rumahtangga
    - Meningkatkan kesihatan dalaman dan kecantikan.
    - Mengatasi masalah senggugut dan keputihan
    - Menghilangkan bau badan & mulut
    - Menguatkan otot dan menyempitkan faraj
    - Membina dan mengecutkan rahim
    - Menegangkan payudara
    - Membantu merawat luka dalam perut dan selepas pembedahan
    - Menguatkan sistem kemutan
    - Menambahkan kolegen dalam badan
    - Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan memberi impak positif 
      kepada pasangan semasa hubungan kelamin
    - Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah.
    - Melegakan panas badan
    - Membantu merawat luka dalam perut dan pembedahan. 
      Oleh itu ia sangat baik dan seolah-olah ia dirumus khas 
      untuk wanita lepas bersalin.

Rahsia Ramuan Bidadari

Setiap bahan-bahan tersebut mempunyai khasiat semula jadi dimana ia mampu
meningkatkan tahap kesihatan dalaman wanita.

Madu
Kaya dengan zat galian penting seperti Kalsium, fosforus, Sulfur, Karbon, 
zat besi, natrium, kalium, Klorin, Magnesium, Iodin, Kuprum, Manganese dan 
silikon serta kaya dengan vitamin-vitamin seperti A, B kompleks, C, D dan E.
Madu sangat mudah dan cepat diasimilasikan dan cepat membekalkan tenaga yang diperlukan oleh badan, sangat baik untuk buah pinggang dan mempertingkatkan 
sistem imunisasi tubuh.

Sireh
Terbukti sangat berkesan mengatasi masalah angin dalam badan, 
lemah badan, serak kerongkong, mulut berbau dan lain-lain masalah mulut, 
hidung dan lapisan dinding perut. Sirih dengan adunan lain-lain ramuan
bertindak membantu membina rahim dan system peranakan.

Akar Serapat
Sering digunakan secara tradisional dengan menggabungkan 
bersama-sama herba-herba lain (selalunya kacip fatimah dan lain-lain). 
Sangat berkesan untuk membina rahim, mengetatkan faraj dan 
meningkatkan system kemutan.

Kacip Fatimah
Terbukti boleh merawat buasir, penyakit tulang dan sangat baik untuk
perempuan lepas bersalin bertujuan untuk mengetatkan rahim serta membantu
mengetatkan faraj.

Kurma
Kaya dengan protein, sertat, vitamin A dan C, Zat Mineral atau 
galian seperti besi, 
kalsium, sodium dan potassium, membantu menyerap tenaga dengan segera, 
mencegah bengkak usus,membaiki sistem saraf, tekanan, menguatkan ingatan, 
meredakan tekanan darah tinggi dan meningkatkan tenaga seksual.

Manjakani
Terbukti membantu mengatasi masalah buasir, keputihan, anti kanser
dan mengetatkan faraj.

Serai
Kandungan `Citral’ di dalamnya berkesan membantu proses pencernaan, 
melegakan kekejangan,ketegangan otot, sengal-sengal dan sakit kepala. 
Pati minyak di dalam serai membantu meredakan  senak dalam perut disebabkan angin dan membantu mengurangkan bau badan 
(khususnya tapak kaki).Serai juga membantu menurunkan suhu badan. 
Ia juga bersifat antiseptik.Kandungan tonik di dalamnya akan 
merangsang sistem badan. Ianya bertindak sebagai pelali terhadap 
sistem saraf pusat.

Jarum Emas
Terbukti mampu untuk meningkatkan kesihatan dan tenaga seksual.

Asam Jawa
Kandungan `Flavonoid’ di dalamnya bersifat anti radang dan membantu
pengeluaran peluh.Asam Jawa juga membantu melangsingkan badan.

Soalan Umum - Jus Bidadari DCL

Soalan: 
Selepas mengambil Jus Bidadari seperti yang dicadangkan selama sebulan, 
apakah sukatan yang dicadangkan untuk mengambil Jus Bidadari 
secara berterusan?

Jawapan: 
Selepas sebulan minum Bidadari secara konsisten, amalkan 2 sudu sehari
untuk mengekalkan sistem dalaman badan yang telah dibaikpulih oleh sepanjang sebulan pertama pengambilannya Jus Bidadari.

Soalan : 
Jika lepas bersalin, bilakah wanita  boleh mula minum Jus Bidadari?

Jawapan : 
Bagi yang baru lepas melahirkan anak,sebaiknya  di minum Jus Bidadari 
secepat yang boleh. Mulakan dari 2 jam pertama selepas bersalin. 
Lagi cepat, lagi baik. Selepas bersalin paling baik sebab kita wanita bersalin
harus keluarkan darah2 kotor (nifas) dalam rahim, selain untuk kecutkan semula peranakkan, membaiki sistem kewanitaan. Aturan minum sama juga, 2 sudu, 2 kali sehari.

Soalan : 
Kenapa selepas bersalin boleh minum Jus Bidadari sedangkan ketika itu darah nifas sedang keluar,tapi waktu datang haid tak boleh minum?

Jawapan: 
Selepas bersalin, wanita  baru lepas melalui satu perubahan
dalam kehidupan kita.Proses mengandung dan melahirkan bayi tu, telah 
merubah keadaan rahim, peranakkan dan sistem 
kewanitaan kita yang lain, jadi selepas melahirkan, kita nak betulkan semula, 
membina semula,sebab itu kena keluarkan segala darah2 kotor dari rahim,
Jus Bidadari akan mencuci rahim semula. 
Kalau dalam keadan haid, ini proses normal yang kita lalui setiap bulan. 
Kita dilarang minum Jus Bidadari masa ni sebab ditakuti darah turun dengan
banyak dan ditakuti menggganggu tugasan harian kita. Bukan lah disebabkan
Jus Bidadari boleh bahayakan rahim atau sebagainya, 
sebab tu lepas bersalin, wanita berpantang, rehatkan diri untuk betulkan
semula segala2nya,tapi masa period wanita  jalani hidup seperti biasa.

Soalan: 
Jus Bidadari DCL ini ada kelulusan dari Kementerian Kesihatan ke tidak?

Jawapan: 
Pemakanan Kesihatan atau Minuman yang tidak dikelaskan dalam kategori 
ubatan tidak perlu kelulusan KKM. Tidak mengandungi dadah dan bukan UBAT.

Soalan: 
Adakah Anak dara boleh ke minum Bidadari?

Jawapan: 
Boleh minum jus ini... terutamanya pada mereka yang ada masalah seperti
keputihan dan period tidak teratur atau normal.

Penggunaan Jus Bidadari DCL
Anda perlu mengikut cara-cara pemakanan bidadari yang di syorkan. 
Pada peringkat permulaan pengambilan bidadari adalah seperti yang disyorkan. 
Setelah sebulan anda boleh mengurangkan pengambilan bidadari untuk 
mengekalkan kesihatan dalaman wanita.

Pengambilan bulan pertama

2 sudu makan, 2 kali sehari (pada kebiasaannya, tindakbalas mula 
dirasai selepas 2 jam pengambilan) selama sebulan

Selepas sebulan pemakanan

Selepas sebulan, minum bidadari 2 sudu sehari untuk mengekalkan sistem 
 dalaman yang telah dibaikpulih oleh bidadari sepanjang
 sebulan pertama pengambilannya

Larangan Ketika Mengambil Jus Bidadari

  - Sebaik-baiknya jangan minum apa-apa air selepas 1 jam pengambilan bidadari.
  - Gunakan sudu plastik – kerana bidadari adalah produk berasaskan homeopati.
  - Bidadari tidak boleh diminum ketika datang haid kerana ketika haid, 
    rahim tengah mengembang kembang, fungsi bidadari pula untuk kecutkan rahim
  - Wanita mengandung dilarang mengambil bidadari


Testimoni Bidadari

Testimoni 1
-dari seorang suami
Saya sudah berkahwin dan ada 2 orang anak.. Masalah yg saya hadapi ialah isteri saya semakin dingin.Ada aje alasan nya ....kekadang saya bengang juga dgn keadaan begitu.. Maklumlah ...kami masing2 masih muda. Kami kawin atas dasar cinta sama cinta......bukan pilihan orang tua. Satu hari isteri saya datang mintak maaf.......dia kata...bukan dia buat2 begitu tapi dah tak rasa nak bersama...Pelik jugak saya memikirkan nya. Saya suruh dia ikhtiar tapi dia kata.....dia malu. Saya janji dgn dia.......saya cuba cari dan jika saya harap sangat dia mesti ikut apa saja saranan saya. Satu hari saya terjumpa satu website.....agak menarik...itu pasal saya terus order.. Kini isteri saya sudah makan 2 botol... Betul kan...? Saya dapat rasakan perubahan... Mungkin tuah saya juga. Saya pesan dengan isteri supaya terus mengamalkan Bidadari... Terimakasih puan kerana susah payah mengepos sehingga ke Sarawak. 

Testimoni 2
Saya telah mengambil Bidadari sebanyak 3 botol. Kesannya ? Keputihan – sudah hilang sepenuhnya. Haid Tidak Teratur – sekarang haid datang tepat pada waktunya. Migrain - Beransur2 pulih. Cuma kena tahan sakit sedikit sewaktu proses baik pulih.Gastric – Telah pulih sepenuhnya. Cuma ketika proses baikpulih, asyik sendawa. Bahagian Rahim - Denyutan diperut dapat dirasakan ~ mungkin Bidadari sedang membaikpulih sistem rahim. Bila bersama suami, tidak lagi kecewa sebab kebanjiran sudah kering. Daya Kemutan – Semakin baik. Sekarang ni tiada masalah untuk bersama dengan suami 3 kali seminggu. Sebelum ini kalau suami ajak bersama seminggu sekali pun saya cuba mengelak. Bangun Pagi - dulu selalu susah bangun pagi tapi sejak amalkan Bidadari, paling lewat 6.15am dah tersedar. Tak lah lagi terlewar tuk solat subuh.Pada yg baru membaca tu, cuba lah....lupakan yg lain. Terima kasih pada kawan-kawan yang memperkenalkan Bidadari, yg mana melalui bacaan atas testimoni kawan-kawan semua telah mendatangkan usaha saya utk suami yg dikasihi. Bidadari ~ membuatkan diriku lebih berharga

Testimoni 3
nak kongsi satu lagi pengalaman member.. dia ni dah ada anak sorang.. umur 6 tahun.. teringin nak anak lagi.. tapi masalahnya dia & asben jarang sgt bersama.. bila dia nak, asben penat.. bila asben nak, dia plak takde mood... lagi satu, masalah dgn asben dia, selalu sakit pinggang & letih sebab keje kena stay up sampai pagi.. memula saya rekemen Bidadari.. kebetulan member ni ada masalah keputihan.. pas abih sebotol, keputihan sume dah clear.. dia ngadu bila nak, asben plak selalu mengelak.. jadi tention pulak kawan nih.. jadi saya rekemen plak suh dia bagi Venergy kat asben... semalam dia call, bagitau berita gembira... dia dah peknen 6 minggu!!! seronoknye member ni bukan kepalang.. dia kata klu dia tau Bidadari + Venergy ni memang power, dah lama dia try... Terus member ni sign up jadi ahli & tgh galak mempromote Bidadari + Venergy kat kengkawan dia... Sekali lagi saya rasa seronok bila dengar berita gembira dari kengkawan yang amik produk DCL ni... kita panjangkan kebaikan produk yang kita tahu, dan kengkawan dapat hasilnya.. puas hati sungguh...

Testimoni 4
kawan2, printech nak bagi TESTIMONI ni...hubby baru balik kelmarin (hubby further study degree kat arau-2 minggu skali baru balik) ..pastu bermula upacara.. perghh... memang fit & tight!! ~malu!!! printech tak mkn byk bdari ni..sehari 2 sudu jerk. panassss...kang horny kang camner?? nayaaa je..kalo laki ada slalu takper gaks! selamat mencuba b'dari.. akukah bidadari hubby? la..la...la..la..

Testimoni 5
haz baru 2 hari minum..sedap!!! nyum nyum.... haz lom kawen, sajer minum nak bg kuat rahim & ilangkan keputihan...betul laa ...baru 2 hari, dah kurang keputihan tu!!! ni yg nak beli lagik ni..

Testimoni 6
bukan nak bodek..bidadari ni mmg best la..masalah keputihan yg bam hadapi sejak akil baligh telah berakhir..ewah... alahai kak..nasib baik akak citer pasal mender ni..kalo tak sampai bila2 org tak tau pasal nih, puas hati sungguh....

Testimoni 7
rasanya dah almost 2 weeks kot mkn BIDADARI nie, pehtue semlm cik abg ajak *******... kekekeke... dia kata... "perghhhh..." yg selebihnya malulah tommy nak kata... yg penting dia sungguh PUAS HATI...!!!

Testimoni 8
wokay...demi kengkawan semua...marilah kita membidadarikan diri sendri sebelum betui2 jd bidadari... mula2 makan...mmg keputihan kuar byk...agaknya nak cuci kot...after few days...mmg terasa 'keberkesanan' nya...termasuk lah 'si dia'.. cam baru kawen plaks...'kebanjiran' pun kureng.. 'kelonggaran' pun dah dibaik pulih....kire almost ke keadan asal lah... ...berikan kita tenaga & bersemangat utk bersama

Testimoni 9
Saya seorang ibu dan mempunyai 2 orang anak. Sebelum ini saya cukup sedih bila pasangan saya komen tidak cukup nikmat utk bersama kerana bahagian sulit semakin longgar.Kini , dia sungguh gembira bila merasakan satu "keajaiban" telah terjadi.Saya kini sungguh berbangga kerana hanya sebotol Bidadari telah membolehkan saya melaksanakan tanggung jawab dengan lebih sempurna.

Testimoni 10
Saya sungguh berbangga kerana dengan mengamalkan Bidadari, hubungan saya dan pasangan semakin intim.Kami seperti pasangan yang baru di ijabkabulkan. Saya juga berjaya melaksanakan "tugas" dengan begitu berkualiti.Itu adalah luahan pasangan setelah saya mengamalkan Bidadari.Terimakasih kepada mereka yg mengenalkan Bidadari kpd saya.

Testimoni 11
Hai Sumer......Dah puas I baca testimoni U all now I punyer lak yer. Ok I dah amik bidadari nearly masuk 3botol. Kesannya ? Keputihan - yg dulu sikit2 tu dah ilang. Bau faraj emmmm sedap kut !!! Irregular Period - dah kautim !Panas Badan - Dah reduce tak ler panas mcm dulu kadang2 klu hubby or anak2 pegang "dah tak panas mcm dulu lagi"migrain - beransur2 pulih. Tapi tak tahan masa time baik pulih tu.Gastric - wah ni yg tak tahan tu, asyik sendawa....sampai naik malu kat boss coz asyik duk sendawa !!!! I pun rasa denyutan diperut maybe sedang membaikpulih aper yg tak betul didalam sana.Bila bersama, dah tak frust lagi sebab dah kering !! Kemutan not bad. Tapi takde ler sampai nak mengaum tetiap hari. Age dah 35, sekurang-kurangnya 3x seminggu spt nasihat doctor.1 more thing, dulu I selalu susah bangun pagi tapi sejak amalkan Bidadari, paling lewat 6.15am dah tersedar. Tak lah lagi terlewar tuk solat subuh.
Pada yg baru membaca tu, cuba lah....lupakan yg lain. Terima Kasih to all of U yg mana melalui bacaan atas testimoni U all mendtgkan usaha sy utk suami yg dikasihi. Thanks to DCL juga kerana ia membuatkan diriku lebih berharga.

Testimoni 12
saya pun nak buat pengakuan tentang kelebihan produk nie.. nak war-warkan kat ruangan tu.. terasa segan le pulak.... permulaan minum... so far not bad... PD memang sakit yang amat sangat... bangun pagi pun PD masih sakit.. tapi memang nampak perubahannya... kat bawah tu pun rasa berdenyut2.... perubahan yang lain pula.. badan memang rasa letih gila sangat.... mungkin kesan sampingan untuk membaik pulih sistem dalam badan... lepas hampir sebulan saya mengambilnya... alhamdulillah badan tak letih lagi...semasa bersama dengan suami... bukan main senyum lagi dia.... sampai bila kali kedua... dia jadi pelik.... afsal abg rasa makin lama makin ketat yang.... .. saya pun senyum je... so far Alhamdulillah.... dalam simpanan pun masih ada lagi sebotol setengah.....

Testimoni 13
"... alhamdulillah... terima kasih kepada mereka yang telah memperkenalkan BIDADARI kepada saya. Sesungguhnya saya sungguh terharu dengan keberkesanan produk ini di mana ianya tidak terdapat dengan mana-mana produk. Ingin sekali saya mengajak mereka2 terutamnya para isteri, cubalah BIDADARI... anda pasti puas hati dan suami akan senyum sentiasa... sekian..."ehem... nak cerita ni... tapi malu la... baru minum seminggu... tapi kan kesannya MAK OIIII!!!! TOLONGGGG...!!!! ADIUSSSHHHH... BUM KEBABUMMMM....!!! he... he... he... menakjubkan!!! bombastic!!!dari : MRS YUS, MDC

Testimoni 14
Semalam husband Kak ** complain. Bukan complain yang negatif tapi yang positif. Dia kata sejak Kak ** mengamalkan BIDADARI ni lain macam katanya. Macam rasa malam pertama pulak. Siap tanya apa kandungan yang diletak dalam BIDADARI tu? So, sesiapa yang belum mencuba BIDADARI ni jangan ragu2 dan jangan segan2. BIDADARI ni memang power. Takkan menyesal mengambilnya.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...