2

1

Produk Muslim. MyShine GlutaGen Berries ++ Vit E. Menyerlahkan Kejelitaan, Keceriaan & Kelansingan.

Feb 25, 2008

JelitAyu Nutri Faktor - Awet Muda, cantik dan menawan

JelitAyu Nutri Faktor - Awet Muda, cantik dan menawan 1. Membersihkan usus dan mengalakkan hati mengeluarkan toksin-toksin dalam badan serta membersihkan
darah
2. Mengimbangi sistem hormon supaya kelihatan muda, bertenaga, cantik dan sihat
3. Membekalkan semua khasiat yang diperlukan oleh badan untuk penjagaan kesihatan dalaman dan
kejelitaan luaran
4. Membersih, menegang, melicin dan melembapkan kulit seluruh badan serta cantikkan rambut
5. Menyihatkan badan, terutamannya bagi gologan berusia, lemah dan berpenyakit
6. Menjaga bentuk badan
7. Melambatkan proses penuaan dan menopouse serta mencegah pelbagai penyakit
8. Awet muda untuk seluruh sistem badan
9. Bagus untuk ibu yang hendak mengandung, sedang mengandung dan menyusu.
Ramuan:
Ekstrak Soya, Pelawas Epal, Amino Asid, Vitamin, Galian, Ektraks Oren dan Peach.Tidak mengandungi komposisi haiwan, bahan kimia, pengawet, ejen pewarna, hormon dan bahan sintetikDiluluskan oleh Kementerian Kesihatan sebagai makanan semulajadiDiproses di dalam kilang yang bertaraf GMP
Cara Penggunaan:
Bancuhkan satu paket JelitAyu Nutri Faktor dengan air masak (jangan gunakan air panas) dan minum pada waktu malam sebelum tidur, seelok-eloknya dengan perut kosong.
Minum 5 hari dan berehat selama 2 hari dan seterusnya.Semua golongan dari kanak-kanak ke tua dan wanita serta lelaki juga boleh mengamalkan produk ini.
Penggunaan untuk kanak-kanak atau 12 tahun ke bawah ialah sebungkus di bahagi 4 bahagian. 12 tahun ke 18 tahun sebungkus untuk 2 bahagian.
Golongan tua atau yang berpenyakit seperti kencing manis, darah tinggi, sakit tulang dan lain-lain disyorkan mengamalkan produk ini sekurang-kurangnya 3 bulan berturut-turut untuk pemulihan badan yang lebih sempurna. Ubat doktor harus terus diambil, biar doktor yang tentukan rawatan perubatan.
Harga:
10g x 20 bungkus sekotak, untuk kegunaan sebulanWM: RM138.00 EM: RM144.00 BR$76.00 S$76.0010g x 10 bungkus sekotak, untuk kegunaan 2 mingguWM: RM69.90 EM;RM74.00 BR$38.00 S$38.00
Perhatian:
Sesetengah orang yang badannya bermasalah atau bertoksid banyak akan berasa mengantuk, letih, kerap kencing dan penyakit lama kembali balik selama 3 ke 5 hari. Ini adalah tanda-tanda pembentukkan dan pemulihan badan serta pengeluaran toksid badan. Teruskan penggunaan Nutri Faktor, minum air seberapa banyak yang boleh supaya pembersihan toksid lebih cepat dan toksid akan keluar di air kencing.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...